uppdatering!

Hej hej, Har inte skrivit pa bra lange nu. Kan vara for att jag hade sa forjordat kul i Chile sa att blogga fanns helt enkelt inte i mina tankar. Vad hande da i Chile som holl Emmeli hertzman borta fran alla sina 12 forvantansfulla lasare? JO! En fylla som varade i dagarna 4, jag sag inte sa mycket av Valparasio men barena sag jag desto mera av. Den stan har en helt underbar Arkitektur och massa snygg grafftit. En bohem stad helt enkelt. Hostlet vi bodde pa var jatte cool. Bohemstil sa de skrek om de:) Jag traffade massa roliga och intressanta manniskor. Jag har alltid fatt den uppfattningen att Chileanare ska vara torra, fraga mig inte varfor men alla som vait dar har sagt att chile inte ar nagot markvardigt... FEL FEL FEL hade dom! Chileanare ar skit mysiga och roliga! Sen ar dom inte alls lika sliskiga pa dansgolvet som vissa argentinare kan vara. Dom behandlar an med respekt.
Borjade jobbet i Mandags, ledig idag for att det ar trettondagen hemma i sverige. Just ja, Nu ar det en till kvinna i varat rum som har fatt bett MEN de sager att det INTE ar bed bugs. Utan nagra monster skalbaggar som tuggar pa en pa natterna. Kan stamma men jag orkar fan inte bry mig langre. Jag fick ju inga bett nar jag var i Chile men de ar ju for att de ligger vi havet sa de blaser val for mycket dar. Men men. Ryggan aker in i frysboxen nar jag kommer hem iaf.

POSS POSS!

Karlek till alla
-Forutom monster baggarna!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fortsätt uppdatera, vi vill ju veta allt tok du har för dig. :D

2011-01-06 @ 16:00:32
URL: http://soetmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0