SVETTAS!!!

Jag vet att mina blogguppdateringar kommer valdigt sallan men nu kommer det lite uppdateringar!!!


Idag har jag turistat lite runt I Buenos aires, eller jag var pa Kyrkogarden i Recoleta med Annie (en ny tjej fran sverige) Kanndes lite konstigt att ga dar och se andra manniskor ta kort pa ALLA gravarna. I sverige begravs ju vara kara i jorden och sen vaxer det lite gront gras over som ibland pryds av en blomma. har raker det inte med en lite gravsten. Har ar det HUS som galler, och inte nagon liten rod timmer stuga utan vissa manniskor har hade som sma kyrkor. vissa var storre an min laghenhet! Dorrarna har glas som man kan se in ratt till kistan. Vissa hus har en trappa som leder ratt ner. Vi klurade pa de och jag tror att resten av familjen ligger dar nere. Jag tog bara ett foto nar jag var dar och de var pa Evitas grav, jag ville inte ta nagra mera. For jag tankte att jag skulle inte bli glad om nagon gick runt och tog kort pa min doda slackts gravar. RESPEKT you know;)

Señor bed bugs dodaren var har idag! HURRA HURRA HURRRRRRAAAAAA!!!! Jag bad han spruta min sang extra mycket och de gjorde han, kannde mig lika lycklig som ett barn pa julafton. Nu javlar ska de sma svinen do! MOHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Har aven upptackt att jag snart gar i personlig konkurs, men det har ju aldrig hindrat en fran att ga pa Shugar ikvall och supa sig full, eller hur? heheheh.
Just nu sitter jag och svettas satan, 35 grader och helt vindstilla! Det finns inte ett stalle pa min kropp som inte svettas, jag ska ALDRIG klaga over varmen i Sverige igen. For tyvar flickor och pojkar, ni vet INTE vad varme ar for an ni har varit i Buenos Aires en sommar!:)
Men nu ska jag hoppa in i duschen och svalka mig!

Karlek till ALLA! Tanker pa er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0