Nu fick de fan vara nog!

Igar upptackte jag att bed bugsen fortfarande mummsade på min kropp. Men nu fick de fan vara nog! Senor bed bugs dodaren hade lamnat en flaska "döda bed bugs medel" Den tog jag, slangde ner madrass jäveln på golvet och HÄLLDE skiten i ALLA sömmar, sen tog jag mitt kakerlacksdödar medel och sprutade för kung och foster land! sen fick den stå ute på balkongen hela dagen för att inte jag skulle dö på kuppen när jag lade mig i den. nu är den stora frågan, fick jag några bett inatt?
ICKE! Moahahahah! Ska man få nått gjort så får man ta tag i det själv!;)
vad ska jag göra idag då? Ena folket drog till La bocca och de andra drog till jobbet och i mitten sitter jag. Jag skulle också ha dragit men det blev inte så idag, kanske en annan dag;)

Kärlek till alla!

Kommentarer
Postat av: a

Bed bugs bor inte i madrasser utan de kryper fram på natten från sina tillhåll som oftast är bakom lister och på liknande ställen i lägenheten.

2011-01-27 @ 07:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0