Helgens bravader!

Hallu, I helgen vart det en 2 dagars. först firade vi Nicos födelsedag i torsdags och sen Sannas födelsedag i fredags. Vad har hänt mer då? Inte så mycket, I lördags var det lööööööördagsmys hemma hos Frida och Emelie i deras lägenhet:) Idag gick jag,sanna,joanna emil och Olle på Deliywook! Så jäkla gott! Man får äta så mycket man vill för 50 pesos, buffe med allt man kan tänka sig. Och ja, det är en betydligt större Emmeli hertzman som kommer att entra Arlanda sweden... Men jag får ta det då helt enkel. Maten här är jäkligt god och jag tänker inte käka morötter i landet med Världens bästa kött:)
Snart blir jag faster igen, Ska bli så himla kul! Vad händer annars om dagarna då? Jo, jag brottas lite med vägglössen svär över deras existens. Svettas som en gris och äter massa god mat. Livet är gott här i Buenos aires, Imorgon ska jag köpa en SKIT snygg ring och kylskåps magneter med Che som klippdocka. Hur coolt är inte de???
Nä, nu ska jag nog sova eller nått.

Kärlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0