3 dagars!

Hej, just nu har jag lånat Joannas dator och skriver på. Lyckan är total för hon har SPOTIFY på den!!!! Vilket gör att jag kommer åt all min musik! Gud vad jag har saknat den, så nu star jag här och tokdansar till min älskade musiklista, perfekt avslut på en PERFEKT helg! Idag kom jag på att jag har averkat en 3 dagars utan att veta om de. Men det är nog bara för att jag har tagit det chill med spriten, inte en halv flaska Eristoff som i Chile! hahahahahah!
Just nu är jag nog den gladaste människan på hela hostalet! Tänker mycket på alla er där hemma och livet där. Något som jag MÅSTE lära mig är att leva dag för dag och inte tänka så mycket på dåtid och framtid...
I morse kom jag hem vid 7, perfekt för frukosten serverades idag halv 8 så då fick jag lite mat i magen innan jag gick och lade mig. Alltid lika kul att komma hem till frukosten, som igår när joanna och jag kom hem från Kristoffers  inflyttningsfest, då var det 20 min kvar innan frukosten skulle serveras så vi bestämmde oss för att ta en liten"powernap" i soffan, vi vaknade av att 8 gäster satt och småskrattade åt oss när vi låg där som utslagna hjältar,  de visade sig att 20 min powernap hade blivit 60 min powernap,men frukost fick vi iaf:) GÖTT!

Carpe diem eller nått!

Kärlek till alla!

ps, Inte fått några bett på 3 dagar nu, mohahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0