Tar mig friheten

Nu när jag har bytt bilder ovan till dig Emmeli, för att visa att nu jäklar ska du ge dig av igen, men till ett annat ställe, så gav jag mig själv friheten att skriva ett litet inlägg till dig.

Jag hann inte säga ett riktigt hejdå till dig, men jag hoppas att du vet att du finns i mina tankar hela tiden! Jag är så stolt över dig. Att du, en ensam liten individ ger dig av ännu en gång på en resa som du säkert aldrig kommer att glömma! Njut av tiden som du är där och ta varje dag som en dag du aldrig upplevt och aldrig heller kommer att få uppleva igen. Ta vara på att leva i nuet och fortsätt att drömma, och kom ihåg! Även fast du kanske någon gång under resan kommer att ha en dålig dag, lägg en tanke på alla här hemma och hur mycket vi tänker på dig och hur stolta vi är! Jag lovar att du kommer att klara av alltihopa galant! Jag har väl aldrig någonsin träffat på en sån stark och härlig tjej som du! Du är helt otrolig. På alla sätt och vis!

Jag önskar dig ett stort lycka till
och ännu en gång NJUT!!!! Jag finns här när du känner att du vill komma hem. Jag finns på mailen och jag finns på andra sidan luren. Hör av dig så att jag vet att allt går bra och att du är okej. Men du behöver ju inte skryta allt för mycket om hur varmt och skönt du har det ;)

..och du vet ju! Jesus har trots allt holy hands! ;) Love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0