tappar bort saker

Jag har fatt nagon konstig vana att lagga bort mina saker sa att jag inte hittar dem nar jag behover dom. Som i forrgar, da la jag bort min penna, kope en ny igar. Och nar jag kom hem holl staderskan pa att stada rummet och da lyfte hon pa min vaska. Dar lag den! Eller min gula spegel for 2 kr pa loppis, hur bra som helst. Den la jag bort och hittade den 2 dagar senare, da hade jag lagt den i fackaet pa min lilla svarta ryggsack. Nu har jag lagt bort min tandkram! Inte kul... Igar gick jag till Albaso med Johan (en kille som bor har) Albaso ar ett SKIT STORT shoppingcenter. birsta/valbo slang er i vaggen! Albaso har 4 eller 5 vaningar och pa oversta vaningen rymms det ett parisehjul och gungande skeppet, ett PARISEHJUL! de lilla tivolit heter neverland:) Arkitekturen ar helt underbar! De ar natt annat an de gra betongklumparna vi slanger upp i Sverige, Har ar de stil pa saker och ting. Just nu bor jag sjalv i mitt rum. De har plats for sex personer. Men Joanna Evelin och Sanna har flyttat till privata rum. Men jag trivs bra i mitt, finns nog inga mer privata rum heller. hahahaha:) Jag alskar min sang, jag sover overst i en vaningsang, funderade pa att byta men jag gillar att sova overst:) Idag ar de ganska kallt har. sa jag ska nog vara pa hostlet och chilla, stada lite i min vaska och plocka lite med tvatten eller natt, Sen ska jag hitta min tandkram! Igar spenderade vi kvallen med att dricka vin pa terassen. tack Niklas for sluta roka boken. Den kommer jag VERKLIGEN att behova nar jag aker hem. for har roker alla som anglok. hahahah:)

Karlek till alla!

PUSS!

Kommentarer
Postat av: carro

Härligt att se att du uppdaterar bloggen så ofta! Det är inte förrens idag (10/11) som har har haft tid att läsa dock! Jag är lite avundsjuk på dig. Jag skulle ha följt med!!!!!!!!!!!

Puss på dig. Var rädd om dig!

2010-11-10 @ 19:43:51
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0