Regn regn...

Hej! idag regnar det som fan! Igar forbarmade jag mig sjalv for att jag hade packat ner varma klader, Det behovs ju inte har... Min tji fick jag, Idag ar de svinkallt. Sa jag drog pa mig min hoodie, sen drog jag ivag och hamtade lite viktiga papper, sa om allt rullar pa sa far jag borja jobba nasta mandag! Whohoo! Sa himla gott! Igar akte jag sanna joanna evelin och johan till marknaden. De kanndes lite som att man var i bohemkvarteren i Paris. Musiker, mimare vackra saker! Visst var det lite turistigt, men UNDERBART:D och vissa killar har. mumms sager jag bara, langa muskliga lantinos, Can you ask for more?? NO NO! hehehe;)
nar vi skulle ta oss ifran marknaden till hostlet sa tog vi bussen. Men bussen ville inte aka dit vi trodde att den skulle aka, Sa vi satt kvar i tron om  att den vander nog snart. Men ater igen. vi ar ju i sydamerika och INTE i sverige. Bussen stannade och chaufforen sa at oss att kliva av, detta var slutstationen. Woooops, inte bra slutstation tyckte vi. verkligen inte! sa vi larade ta TAGET tillbaka! hahaha! Det var as kul att aka tag! De hade inga dorrar sa man kunde sitta pa trappstegen och aka, de gjorde vi. Akte forbi flera kakhus som holl pa att rasa ihop, och natt som sag ut som ett fangelse. Taget hade ingen el och klockan var ganska mycket sa de var halvmorkt i taget. Sen stannade taget i en tunnel det var laskigt som fan for man vet ju aldrig vad som finns i de tunnlarna och taget var hel backsvart!
Men vi overlevde:D

karlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Emmeli!

Vad roligt det är att läsa din blogg, du verkar ha de riktigt bra i Argentina. Njut av den här tiden, men det verkar du inte ha några problem med :-)Själv sitter jag på kontoret med stormagen och snön fullkomligen ÖSER ner. Vi har fått order från chefen att inte göra några hembesök idag. Tänker på dig och hoppas du har det jätteskönt och bra där i soliga Argentina!! Hör av dig och berätta hur du har det. Många kramar Malin

2010-11-10 @ 08:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0