Lite nytt!

Hej! Nu ar det en friskare Emmeli Hertzman som skriver. Har varit sjuk som en apa i typ 4 dagar... Men nu borjar det antligen slappa! I mandag borjade jag jobba, det gick bra, forsta dagen satt jag och lyssnade pa folket och fick information om prudukten vi saljer, Sen i Tisdags satt jag hela dagen och salde, jag fick ivag 7 paket och det tycker jag ar bra for att vara forsta "riktiga" dagen:)
Sen har jag mest gatt runt och varit forkyld... Hahahaha! Jag borjar sakta men sakert forsta att jag ska bo har i BA;)
hahah redan! De jag inte vet ar hur FAN jag tankte nar jag packade min ryggsack, jag har ju INGA klader alls!!!! Men nar lonen kommer, da javlar ska jag handla! i helgen ska de bli  runt 30-35 grader har i BA najs som fan;) Men jag ar fortfarande lika blek, hahahah!
Jag har blivit beroende av tva saker har, De forsta ar Juice, men inte vilken som helst utan Cepita Naranja! Sa javla god! det ar som att man stoppar ner ett sugror ratt ner i en apelsin, mumms mumms! De andra ar da spelet Harpan, spelar det varje kvall innan jag sommnar, I love my Ipod!
Spanskan gar val sadar men aven dar gar det sakta med sakert frammat.



karlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0