leve Citadon! och allt annat;)

Fan vilken tur att jag tog med dom hit! Om jag inte hade haft dom igar sa hade jag troligtvis inte overleft natten.


Dagens Things to do list, Lyder:


-Hitta ett tvatteria, TVATTA!
-Kopa en ny tandkram da min under mystiska omstandigheter har forsvunnit. Vet inte om det ar jag som har tappat bort den eller om de ar nagon som har tagit den.
-Handla mat! Kop aldrig scoobido korv, Den smakar inge gott allt...



Dagens minus ar att man INTE far slanga papper i toan... Jag som var sa glad att man fick de! Snyft snyft...

Kommentarer
Postat av: Jessica o Anders

Hej Syster!

Är jag dum eller? Varför har du så ont i huvudet? Du ska ju vara rädd om dig!!! I dag har vi varit på Aarons kalas, kul för både stora och små!

Älskar dig! Kram kram

2010-11-13 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0