La terassa

Hallo!
Igar var jag ut, eller idag, kom hem halv 6 i morse! Dansade hela natten lang i ett par hogklackar som jag lanat av evelin (en av tjejerna jag bor med) Vi stod pa listan sa vi kunde bara ga forbi en AS lang ko. whohohoooo, poppis man ar da;) Forst var vi pa en forfest/kalas hos Asa (en tjej pa jobbet) Och nar vi skulle aka till La terassa (eller hur de nu stavas) Sa fastnade Evelin i hissen. men efter mycket plickande och bankande sa nadde hissen sist sin Slutstation, La Golv. Jag fick sa javulusiskt ont i fotterna nar jag dansade, Forst har man ont, sen gor de na sa javulusiskt ont och efter en timme sa kanns det som dina fotter brinner. Men e var sa bra musik och sant gott folk sa man tankte inte pa att fotterna brann. Sen nar alkoholen borjade rinna av en sa borjade fotterna gora sig paminda igen och med rage. Det slutade med att jag tog av dom, och nu tanker ni sakert
-MEN EMMELI HERTZMAN! DU AR JU KNAPP I HUVUDET! Du kan ju fa glas i foten! Eller hiv fran heroinnalar eller hundbajs under foten!
Ja, de kunde jag ha fatt. men fan mycket hellre det an att ga runt i de dar skorna(okej kanske inte hiv, men ni fattar vad jag menar). Och jag gick inte ens langre, jag haltade som en lam kossa, Inte coolt! Och aven fast jag hade tagit av mig skrona sa haltade jag, och IDAG haltar jag. Buhhaaaaaaa mina stackars fotter! Jag ska aldrig ga i 10 cm hoga klackar igen. Nasta gang vi ska ut sa skiter jag i allt oh drar pa mig mina fake converse ist. Ingen tittar ju pa skorna anda! Pa La terassa var de AS mycket folk!!!! och de var as stort! de gar inte att beskriva, man kunde ga och ga och ga och det tog aldrig slut! Det jatte manga olika dansgolv, de var ju LUNGT over 1000 pers dar inne, LUGNT!
Kul somk fan hade jag iaf!
Nu ska jag upp pa varan terass och fa en branna pa min extremt bleka kropp. Sen ska jag halta mig i vag och kopa vatten:)

Karlek till alla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0