Im in LOVE!!!!

hej!
jag har bloggat mer an vad jag trodde att jag skulle gora. Men det ar nog bara for att vi har gratis internet har pa hostlet. Idag drog jag till nagon myndighet och fixade lite papper som jag maste ha. Det ar inte latt nar man inte kan rakna till mer an 100 pa spanska, Mitt nr vad 330, sen skrek som ut natt nr med 3 i. sa da gick jag bort till damen som skrek och sa 3 3 0? Och hon  sa si si:) Jatte snall kvinna. Hon har nog stott pa blonda tjejer forut:P HAHAHA:D
Men saken ar som denna mina kara vanner...
Idag nar jag tog taxin till myndigheten sa hande de. Dar var han, mannen som just i denna skrivna sekund har tagit mitt hjarta. Den mannen heter Buenos Aires! Dock vet jag inte om staden ar en Tjej eller kille, men men skit samma! Jag ar kar i denna stad. Innan sa fattade jag inte riktigt vad som var "grejjen" med Buenos Aires. Saken ar den att man kan inte forklara denna stad, for det finns inte ord som kan beskriva denna stad till denns fulla glans!
Jag har hittat min man/kvinna, redan efter 3 dagar sa kan jag nog saga som sahar.... Ni kommer nog inte att se mig pa ett bra tag. for jag ar kar!!!!

MASSA KARLEK!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0