hallu!

hej hej, igar hade jag en san himla hemlangtan. skit jobbigt. Men det kanns mycket battre idag. har sovit i tolv timmar och atit frukost och druckit KAFFE! gott! Sa nu ar man pa benen igen. Idag ska jag tillbaka till foretaget och halsa pa. fast de ar inte for an klockan 15:00. nu ar hon 09:00. sa jag ska val hoppa in i duschen och gora mig klar. Planen ar att upptacka lite mera av omradet. Lara mig lite gator och sadant. Nagon dag ska jag ga till den japanska parken. vet inte riktigt vad de ar men det sag fint ut pa bilden. De blir inte att ta nagon taxi franochmed nu... har daligt med cash. men de ska nog ga. Ska leta upp en affar idag ocksa. sa jag kan handla lite mat. typ pasta:P

Puss puss
Karlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica o Anders

Hej Emmis!

Skönt o höra att du är framme o att allt är bra! Saknar dig redan. Imorgon bär det av till Stockholm :) Ha det bra o sköt om dig!

Puss puss Syster yster

2010-11-04 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0