Grillning och gladje:)

hej! igar vart de grillning for hela slanten, Na sa javulusiskt gott! The grill master var Sanna, vi hade ingen som kunde grilla och eftersom Sanna kan laga bilar sa hon fick grilla. Och de blev sa himla gott:) vi satt nagra stycken och grillade och sen kom de mer och mer folk, tillslut var det packat pa varan terass. I sverige gar folk hem klockan 3, Vi gick ut klockan 3. Eller var hon halv 4? Vi akte till ett stalle som hette Corbar, Dar fick vi ocksa komma in i VIP. hahah:) Jag gick och lade mig runt 8 i morse och vaknade halv 3? Nyss chillat pa terassan med en big mac i munnen, MUMS MUMS! Man far ju alltid lite bakisangest, Men jag kom pa att de ar fan sa mycket battre att ha bakisangest i BA an i sverige. Sa efter jag hade tankt den tanken sa hade jag ingen bakisangest langre:D Pa mandag borjar jag jobba och de ska bli sa JAVULSKT kul!!!!!!!

Karlek till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0