Grannfejden Live in Argentina

Ja ni laste ratt. Just nu pagar dett en sa kallad grannfejd har pa hostlet. I mitt rum, och JAG ar inblandad i den. Jag sover overst i en vaningsang, samma plats som jag har haft sedan jag kom, och jag trivs jatte bra dar. tills for nagra dagar sedan da en frannsyska flyttade in och storde det lugn som jag hade skapat. Denna tjej ligger under mig, och brevid henne pa golvet ligger alla hennes JAVLA klader!!! Sa varje morgon i tre dagar har jag fatt gora gymnastiska ovningar for att undvika detta berg av skit. Inte sa jakla kul att ha detta hinder av klader nar man ar nyvaken och de enda man vill ha ar kaffet och morgonciggen. Men kara folk, Jag heter inte Emmeli Hertzman for inget, Har man fyra syskon sa har man nagra ess i kortarmen.
En natt sa tappade jag ner min vackarklocka pa golvet, jag kunde inte hitta den sa jag tog den andra stallde den pa halv 7 och somnade om. Jag vaknade till min klockas ljuva late, Men denna morgon tankte jag: Jag skiter i denna javla fitthog! Vilket resulterade i att jag hoppade direkt pa den, nar jag landade sa borjade jag svara hogt pa svenska sa att fransyskan vaknade, hon ursaktde och puffade lita lamt undan kladerna, Jag klev in i duschen och stod och njot av lugnet. Nar jag kom tillbaka sa var hon inte lika lugn som jag. Min andra vackarklocka hade borjat pipit hon hade slitit ur batterina ur den men den pep fortfarande! Jag vill tacka Sandvikens kommun for denna genegala iden med 2 batterier!:D Hahahaha! Sa nu var hon allt klarvaken. MOHAHAHAHAHA! Hamden ar ljuv! Har behovs ingen Robert aschberg. Sandvikens kommuns vackar klocka funkar precis lika bra!

Igar skulle jag gora ett nytt forsok att prata med Mina foraldrar och jessica. Forragangen funkade inte internet har pa hostlet. Sa jag tog de sakra fore det osakra denna gang och gick till internetcafet over gatan. Jag tankte att har maste val Msn funka iaf. Men nu ska vi ju tanka att jag ar ju faktiskt i argentina. sa sjalvklart funkade INTE msn. jag bytte dator 4 ganger sa tillslut fick jag en dar Skype funkade och camen, men ingen mic. Men jag kunde ju hora dom iaf sa de var roligt:)

Idag funkade Internet har pa hostlet sa jag lanade Evves dator och pratade pa MSN med mina gussar Elis och Joel<3 Alsklingarna mina! Det var jatte kul och jag tror dom tyckte att det var riktigt spannande. Senare idag sa ska jag ivag och shopa med Evve och Joanna men bada ligger och sover eftersom vi var ut igar. Kom isang runt halv 6 iomorse.


Karlek till alla!

PUSS PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0