Gott kott!

Hej! Igar var det grillfest har. fy fan va me kott de var alltsa! Jag har ju aldrig varit nagon riktig lover for riktigt kott, Prinskorvar och kottbullar har ju gatt ner. Men kott kott har jag aldrig riktigt tyck om... MEN detta kott! NA SA JAVULUSISKT GOTT!!!! mina tankar gick till janne langben filmen jag sag nar jag var liten, Han var pa argentinska stappen och at kott som smalte i munnen. Detta gjorde verkligen det! I sverige har man massa tilltugg till allt. har rakte det men bara kottet, Killen som gjorde de var kock, mmmmmmmmmmmuuuuums!!! SA JAVLA GOTT DE VAR!
Idag har jag ont i skinkmusklerna, det ar no bara for att jag gick sa himla mycket igar. Idag ska jag till farbror polisen och fixa annu mera papper. Fast idag ska jag till en annnan station, dom ska fixa register utdrag at mig. sen ska jag lamna lite fingeravtryck ocksa.
Min storsta besvikelse sa har langt ar att dom inte har yougurt pa flaska, bara i pase... Och det finns inget att halla upp den i. Kanske man ska kopa en flaska eller natt bara for att ha yougurt i.
Dagens mission ar:
1)Duscha
2)Fixa papper
3) Rakna alla slantar jag har och vad jag har gjort av dem pa. Borjat med en san lista, funkar mycket bra
4)Handla typ mat och cigg. host host cigg 14 kr;)
5) ol nagon?

Karlek till alla!

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0