FRAMME!!!

hola hola allihopa! fortst vill jag tacka Carro for att hon gjorde min blogg sa fin! TACK TACK! Jag overlevde flygresan, satt brevid tva tjejer, en var fran polen och den andra fran sweish. Hon som var fran polen bodde i Buenos Aires och hade vatit hemma pa semester. Den andra tjejen skulle pa semester. Satt en dryg unge och hostade mig i anisktet. men nar foraldrarna sag att jag inte tyckte om denna unge pa 3 skrikande ar och som hostade i min mat! sa bytte de genast plats. jag tycker om barn, men bara min familjs:D Har besokt Atlas marketing och allt kanns jatte bra. lite ensamt dock men de loser sig. Jag har ju en STOR stad att utforska medans jag vantar pa att alla papper ska bli klara. Vadret ar varm och skont. Som svensk hogsommar. och anda ar det bara var i argentina. pa sommaren blir det uppemot 40 grader. mophahahaha, taxi chaufforen sa att jag skulle anvanda solkram annars skulle jag branna mig. Spanskan gar val sissadar, men de kunde ha varit varre. Nu kan jag ju iaf fraga vad saker heter:D det kunde jag inte forra gangen.
Karlek till alla!!!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0