Svenska tjej is the grejj!

Igar var jag och nagra tjejer fran jobbet pa Ladys night pa Shuger (lr hur de nu stavas) intradet gick pa 30 pesos men sen folk. Sen var det GRATIS!!!! Fatta! Jag var som ett barn pa julafton, Mmmmmmm ol, mmmm vodka con sprite:) Ni kan ju tanka er hur denna kvall slutade. Dock inte i rannstenen men inte langt dar ifran. Vi hade ett litet tema under hela kvallen, temat var "Koz 2007 Bartender skolan", sa vi sjang och posade med drinkar for fulla muggar. Sen drog vi ivag till club 69 och var dar. Det ar inte de att jag inte orkar forklara vad vi gjorde, utan jag minns inte riktigt vad vi gjorde. Vi sop helt enkelt.
Idag vaknade jag med ett ryck klockan halv 10 men byxorna pa och ipoden i oronen (hade tydligen borjat spelat harpan pa fyllan nar jag kom hem). Men aven fast jag hade sovit i 6 timmar var jag fortfarande full like a kastrull, sa jag traskade till mcdonalds for att inforskaffa mig en Big mac och company:) Mmmm Bukfylla<3 Det tog mig 5 minuter i Mcdonalds kon att innse att de fortfarande serverade frukost... Hahhah! Sa jag gick till migelles och kopte deras goda mackor. Det var bara det att dom upptackte att jag hade en EXTREMT falsk 50 lapp!!! En blind manniska skulle ju ha sett att denna var falsk. Men nu ar inte jag ens det, utan jag var bara en Full hungrig tjej fran Sverige med en onskan. Att bli matt... Sa de var bara att raggla tillbaka till hostlet och hamta nya pengar tur att dom pa migells ar snalla annars skulle jag nog fatt lite arga blickar om jag tex handlat med den pa Mataffaren eller natt... Runt 13 hade den varsta fylla laggt sig och mackan lag och gaste i magen och NU ville jag gora natt! Men det var sa jakla varmt ute, vad passar inte battre da an att dra igang en kall Jacuzzi! Det tar evigheter att fylla upp den sa nar den antligen var full sa satt jag mig nojt ner i poolen och kande att livet ar jakligt gott anda:) Denna tanken forsvann snabbt ur mitt huvud nar jag drog igang bubblorna. STORT MISSTAG! Tips till alla er som planerar pa att skaffa Jacuzzi, satt pa bubblorna i borjan nar vattnet bara ar 2 cm hogt. Det som  nu hande var att allt skit som var i jacuzziroren dvs lera, flugor insakter och annat skit bubblade upp. sa det var bara att gora om allt igen... Men men...
Sen kom Sanna och Joanna upp och vi mos for fulla muggar i flera timmar, Snacka rod jag ar nu. Men de som inte dodar de hardar. Nu ska jag lagga mig i sangen och lasa mitt livs forsta deckare.

POSS

karlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Jessica o Anders

Hej Emmis!

Jag är också full som en kastrull eller hur va det nu då? ;)Har i alla fall druckit lite glögg och vin! Gott! Fina bilder på FB! Tänker och längtar MASSOR!!!!!

Puss från Juniskär

2010-12-18 @ 18:30:09
Postat av: Jessica o Anders

Hej Emmis!

Jag är också full som en kastrull eller hur va det nu då? ;)Har i alla fall druckit lite glögg och vin! Gott! Fina bilder på FB! Tänker och längtar MASSOR!!!!!

Puss från Juniskär

2010-12-18 @ 18:40:11
Postat av: Niklas

Låter inte så dumt det där :-)

Själv sitter man på arbetet och ser snön vräka ner utanför.

Hur går det med rökningen när man är " full som en kastrull" ? :-)



Ha det kanon!

2010-12-18 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0