Sista dagen imorgon

Hello, Imorgon ar det sista dagen pa jobbet innan "jul lovet":) Planen for julafton har gatt lite fram och tillbaka, ibland skulle vi fara till la paz och ibland skulle vi gora natt annat... men just nu ser det ut som att de blir Svenska julbord hemma hos Frida pa julafton, villket passa mig som handsken. sanna har aven utlovat Rodbetsallad och skagenrora:) Sen ska vi ha lite julklappsbyte, de andra ska ocksa se kalle anka. men under den timmen ska jag supa till inne pa toan for att nycktra till lagom till julbordet, De enda som fattas ar ju julmusten och prinskorven, men de far ga utan i ar helt enkelt:) Idag var den varmaste dagen ever! Jag vet att jag brukar skriva att de ar varmt. men idag var de sa JAVLA varmt! Det var som att sta i en bastu med vinterkladerna pa och samtidigt utova poweryouga, den svettnivan ligger det pa. Hur jag nu ska overleva Januari blir da en fraga for dom hogre makterna att losa, aven psykiskt har min kropp tagit "skada" eller hur man nu ska saga, forr hade jag soleksem pa halsen, nu har jag fatt varme eksem i armvecket! inte latt har i livet. Forra vintern hade jag frostskadad nasa och nu gar jag har och smorjer mina  varmeeksem. MEn jag lider faktiskt inte nar jag tanker pa att ni har -27 dar hemma i Sverige. Nu ska jag hoppa i sang, har slutat tagit pa mig pyjamas byxorna pa natten for de blir for varmt, och man vill ju inte svettas nat man hasar sig till duschen pa morgonen;) SKRYT SKRYT!

karlek till alla!

ps, idag fick jag biljetterna till Chicago musikalen! Wiiiiiieeeee:D

ps 2! ger adressen till hostlet till mor och far imorgon nar jag surrar med dom!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0