lugnet har aterstallts.

Nu har alla 30 ungar ANTLIGEN dragit har ifran!!!!!! hela hostlet tog en lattnandens suck och tackade tyst den gud han/hon tror pa. I gar vad jag ut med evve, joanna och Bella ifran jobbet. Jag hade pa mig min nya 300 pesos (600 sek) Klaningn, och ja, jag VAR as snygg;) hahahah. Traffaden snubbe som sa att han var miljadar,hahaha! Mycket tok man hor har i varlden.
Nu ska jag och Sanna plugga spanska. For er som undrar sa har jag inte rokt nagot. varfor skulle jag?

karlek till alla!

ps, de ar jatte kul nar ni skriver en liten kommentar, de kan ni garna gora oftare:D

Kommentarer
Postat av: Niklas

Varför skulle man röka? :-)

2010-12-05 @ 19:51:27
Postat av: Far

Bra att du försöker sluta röka. Jag är nog mer bekymrad över din hälsa än om min egen.

Jag förstår att du har det varmt och skönt, men tacka vet jag en kall och blåsig dag, när man fryser riktigt ordentligt. De är livet de.

Hare

2010-12-06 @ 13:47:18
Postat av: carro

Jag tänkte på det där jag med! Jag SKA sluta.

Ush, jag saknar dig så mkt. Jag har ingenting att göra på dagarna nu när jag har blivit arbetslös, är så deppig!! KOM HEEEEEEEEEEEM!!!!!!!!!!!!!!

2010-12-10 @ 11:25:05
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0