Julbord<3

Innan jag reste ner hit hade jag ett litet angest maln over mitt huvud. Och de malnet bestod av att jag INTE skulle fa ata min alskade robetssallad. Men mina trogna lasare, igar hande det! Vi var pa Julbord med jobbet och Andreas (chifen) hade fixat med rodbetsallad och kottbullar! Jag var helt lyrisk nar jag sag det! SA JAKLA GOTT!!!!!
Vi brukar ju vara lediga pa fredagar men igar hade vi Super fredag och jobbade.  Varje timme hade vi en julkryss tavling (vars regler jag inte orkar dra nu) Men iaf JAG VANN DE STORA PRISET!!!!!! Sa jakla kul! och sa najs att avsluta veckan med! Och da undrar ni kanske vad detta pris var? Jo, det var 2 BILJETTER TILL MUSIKALEN CHICAGO!!! Fan vad glad jag vart, jag som alltid ha velat ga pa en musikal! Hela dagen igar var as bra, fran borjan till slut, hittade antligen ett par svarta klackskor som man kan ha nar man gar ut. Kom hem klockan halv 5 sa kvallen vart lugn. Jag maste ga och handla idag, har blivit lite for mycket empanadas och Mcdonalds:P hahah
Carro min skona kom hit!!!!
Jessica i Jul vet jag inte riktigt vad som hander, antingen ska vi til Bolivia och La paz eller chilla har och kaka julmat och bada i jaccuzin:D

ps, tack for alla kommentarer det ar skit kul att lasa dom:D

Karlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Carro, din sköna!

Om det ändå låg lite närmare, då hade jag kommit till dig!!

Tack för samtalet förut! Saknar dig så mycket! Nu ska vi iväg på bio med Emils lillebror!

Man förstod väl att du skulle vinna tävlingen! Du är bäst!

Emil hälsar, och Albin säger han här bak i bilen :) pusspuss!!!!!

2010-12-12 @ 20:25:32
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/
Postat av: Jessica o Anders

Hej Gumman!

Hur var det med adressen? Saknar dig så det gör ont!

Min BÄSTA,BÄSTA syster!

Kram/Syster yster

2010-12-14 @ 20:17:38
Postat av: Far

Var tog prinskorven med snöre och julmusten vägen.

Jag skulle själv kunna vara utan det bara jag fick vara i värmen.

Puss och kram från några som tänker på dig.

Mor och far

2010-12-15 @ 17:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0