Internet funkar igen!

Hej alla mina 12 trogna lasare:)
Nu funkar inernet pa hostlet igen, de bugar vi och bockar for. Idag fick vi lon, och vad drar man nar man har fatt lon? Jo till ONCE!!!! The best place in the world! har snackar vi kilometer efter kilometer med bara BILLIGA klader. Varfor ar de sa billigt da? Jo for alla kladaffarsagare aker dit och koper klader till sina affarer, jag var dar forra lordaen ocksa. Men klader behover man alltid. Fanns dock ett litet problem, aven affarerna i once stanger, sa vi kom dit och sag hur dom holl pa att stanga allt. och once ar da INTE ett stalle man vill vara pa vid morkrets inbrott. men att hitta en taxi vid rusningstid ar inte latt. Men efter att nastan ha blivit pa kord av en buss sa hittade vi till slut en Taxi, Dock hade nog varan taxi chauffor rokt lite for mycket av nagot olagligt sa han korde VALDIGT sagta och var alldeles rodsprangd i ogeonen.  Ja ja ja, de ar BA men I love it;) i 2 dagars tid har jag bojt Ar Er och Ir verb, drygt men det gar mer frammat an bakat tack och lov. Ikvall blir det ev att ga pa bio, Bion har ar jatte billig, 60 Sek for bio med tillhorande nachochips och smaltost! MUMS! Ja mina kara lasare, det ar en allt fetare Emmeli som uppdaterar denna blogg. Men va fan, Hellre mota gud med en chokladkaka i magen an en spya pa hakan!


Karlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Carro

Uppdateringar från Sverige:

* Olle åkte ur Idol ikväll

* Det snöar som fan

* Jag saknar dig

2010-12-03 @ 23:01:08
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0