Frigorande dans!

Helgen har varit jatte kul, men de har hant sa mycket att jag orkar inte skriva om allt. Jag far beratta nar jag kommer hem... Igar var vi iaf pa Full moon party i parken. Men vad gor man da pa ett Full moon party. Jo, kara lasare det ar just de sagan forteller.
Nar vi kom dit hordes trummorna palang vag och en stor eld var tand. Manniskor dansade vad jag skulle kunna beskriva som "frigorande dans med en tuch av majja" vi slog oss ner brevid den stora ringen av dansande manniskor och en liten kannsla av sista april infann sig. Men jag har ju inte gatt teater for inget. Frigorande dans ingick ju i en kurs vi hade pa gymnasiet, Alltsa sa hoppade jag in i den stora ringen av manniskor. I borjar sa vickade man bara lite pa hofterna, men sen. hahah! sa jakla kul. Det var en ring med trummor runt nagra manniskor som dansade i den och jag ville sa garna hoppa in for det sag sa himla kul ut och trummorna och saxofonerna spelade sa himla bra. tillslut horde jag om Niel kunde ga in i ringen med mig. For jag ville inte ga in sjalv, de gjorde han. Dar stod jag och dansade frigorande dans for kung och fosterland och lite till. Men fy fan var kul det var, just da i de ogonblicket kannde jag mig sa himla levande och att livet ar for jakla gott anda. Efter en stunds frigorande dans satt vi oss pa var lilla platt igen och chillade. Majja lukten lag som en dimma over hela parken, men icke heller denna gang rokte jag nagot. Vare sig rullat eller kopt pa paket. Jag ar hog pa livet och de racker bra for mig. Efter en stunds sittande borjade min kropp rora pa sig igen. Denna gang in mot ringen som dansade runt (eller snarare sprang) runt elden. Men jag hoppade in och sprang med folket, nar alla stod och dansade pa ett stalle borjade ngra hoppa over elen, ett litet mandomsprov kan man sag. De som var sa kul var att sen tog emelie och evve varandra i handerna och hoppade over elden medans jag filmade, ater igen: svenska tjej is the GREJJ! runt halv tre hade nog hela varan grupp fatt nog av frigorande dans for ett tag sa vi hoppade in i en taxi och akte hem. Det basta med denna taxin var att det var en DISCO TAXI! wohooo! sa man fick valja musik sen hade den blatt ljus i bilen, ROLIGT:) jag har aldrig akt diskotaxi forut:D Idag har jag absolut ingen plan pa vad jag ska gora, och det ar himla skont. jag tror att jag ska ata upp resterna av min kaka, sen ska jag lagga mig och lasa. For varmt for att aktivera sig idag!


Karlek till alla!

Kommentarer
Postat av: Carro

Önskar att vi här hemma oxå kunde säga att det är för varmt för att aktivera sig. Här är det för KALLT för att aktivera sig. -22 nu!

2010-12-22 @ 18:52:58
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/
Postat av: Carro

Önskar att vi här hemma oxå kunde säga att det är för varmt för att aktivera sig. Här är det för KALLT för att aktivera sig. -22 nu!

2010-12-22 @ 18:53:58
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0