Valdigt bra morgon!

Hej min morgon var helt underbar! Inte for att  de hande natt speciellt men allt bara flot pa bra. Jag kanner mig mycket sakrare pa vad jag ska gora med folk som vill checka in och ut. Sa de ar sa himla kul. Sen ar de bara jag uppe pa terrassen mellan 07:00 och 07:15 och da brukar jag lysna pa valdigt bra musik som far mig pa bra humor. Idag ska jag kolla teaterhogskolan. hoppas det inte ar forsent att ansoka! gaahhhhhh!!!! Idag ska jag aka ivag med paolas familj och de ska bli sa himla kul!

Helvete sag just att antagningen for Lulea teaterhogskola ar avslutad och proven sker  i  oktober. FAN FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu blev jag ledsen.... men men det ar nagon mening med allt som hander. Aven om jag skulle ha vetat tidigare att lulea antagningen skedde i ocktober sa skulle jag inte ha avbokat min resa. Sa de ar en mening med allt. men nu ska jag ga tillbaka till jobbet...

PUSS!

Kommentarer
Postat av: patrik

Hej älsklingen !!

Det verkar ett coolt ställe det där :D, fina bilder !



Hoppas du har det bäst !!



SAKNAR dig...Puss

2009-09-25 @ 08:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0