Spanska lektion idag!

Hej idag ska jag har min forsta spanska lektion. igar gick jag till den narmsta affaren for att kopa ett skrivblock shampoo cigg och vatten. Och jag lyckades gora mig forstadd! Jag vart sa himla stolt over mig sjalv nar jag lyckades med de:) Igar tog en av stad damerna min rosa handduk, och i morse lyckades jag forklara pa spanska att: Ni har tagit min handuk och jag vill ha tillbaka den. Och en av stad damerna kom just forbi med en rosa handduk fast de var inte min men de skulle kolla efter den. Nu kommer Louis med nya stolar! Wohoooo! De ska visst vara svart att fa tag i grona plaststolar har. 2.5$ kostar dem. nu maste jag hjalpa till med stolarna. ska ladda upp lite bilder sen! Kul att ni komenterar! fortsatt med de jag blis sa glad! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag kände att jag var tvungen att skriva något efter det inlägget :-)

Kul att höra att du har det så bra, en sak bara... det var Edita ( Tatianas mamma ) som var där med Andrea ( paolas kusin, mamman heter Albita ), bara så du vet. Paolas mamma håller på och bygger ut huset lite och det är därför hon inte har hälsat på än.

Ha det kanon bra!



Niklas



Aaron hälsar att att jobbar på dagiset, bara så du vet :-)

2009-09-22 @ 19:58:59
Postat av: Far

Hej.

Släkträff på nätet, har någon hört talas om det.Det är väl vi i ett nötskal .Syn att jag inte hade Quito som bakgrund på bilderna från Arlanda. MEN VAR SÅ SÄKER JAG SKA TA MIG DIT!!!

Far.

Mor, Morfar, Snobben hälsar.

2009-09-23 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0