Sov 10 timmar

jag ska till cotopaxi pa onsdag blir dar bara over en natt for att kunna snacka bra om de for gasterna har. Hort att de ska vara himla kallt dar och jag ager inte ens en mossa. burr burr.. Jag traffade Paulas mamma och var och handlade kakel med henne. De finns mycket kakel i Ecuador. Jag tatiana och den yngsta systern som jag pinsamt nog inte kommer ihag namnet pa. Var och sag The house to the left. Den filmen var bara hemsk och acklig. se den inte!

Igar jobbade jag kvall. serverdade over 40 personer mat! de ska sagas att varat langbord har plats for 24 st!!!!!! Forsok fa in 45! Men finns de hjarterum sa finns de stjarterum. Jag och Jody fick springa som idioter!  Sa klart sa fanns det ju ett rotagg blad dessa. En finnig  liten brat som aldrig torkat sig sjalv i arslet i hela sitt liv! vi kollar alltid extra ganger om alla har fatt sin mat. Nar vi var klar med att servera huvudratten sa sager denna lilla idiot som jag har gatt forbi massor av ganger att han har inte fatt natt! HAR HAN KNACK I LURARNA ELLER? Sa vi ger honom veg maten. da blir han as forbannad sen sager han pa ett bitchigt satt "har ni nan micro har eller for maten ar ljumen" (Na de har vi inte, javla skitunge!) Sen kommer jody som har serverat mat i 14 ar och sager att vi kan ta bort den och han bara neeeeeeeeeeeeeee.... Bajs pa dig!
idag sov jag till 10! gahhh jag holl pa att do nar jag vaknade! jag har slutat att tycka om att sova lange. kanns som hela dagen gar forlorad (vuxenpoang!) jag rusade upp till frukosten och till min forfaran sa var dagens special french toast! Och jag missade den! Jag fragade Miriam (kock) Om hon kunde gora en till. No Mas sa hon. attans tankte jag.. men sen fattade hon att de var till mig sa hon drog pa en till. Tusen tack miriam! He va la Gotta de!

Idag har jag spanska i tva timmar. Hoppas de gar bra.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0