Sjuk=Resfeber???

Hej, Idag är joel och jag sjuka. vi har stannat hemma hela dagen och snörvlat ikapp... Kom på att jag har massa saker att köpa/göra innan jag drar till Ecuador. Gahhh... Men jag känner att jag inte kan köpa hur mycket som helst heller för jag måste ju spara pengar så jag har pengar när jag är där.. Hmm undra hur mycket dollarn ligger i? Jag har för mig att den ligger på 7 kr.. Få se här nu... *Huvudet knakar* ... okej jag kommer nog att klara  mig. Jag läste på Lonely planes sida att om man lever lite halv dåligt så kan man komma undan med ca 30 dollar om dagen. Och då går  denna kalkytionen ut. Och de är ju bra...  Jag saknar Patrik. Han har fått jobb i Stockholm och är där från Söndagar till Torsdagar. Men de är roligt för han att han har fått jobb. Igår hade jag ont i magen för att jag saknade honom så himla mycket!

TIPSA MIG OM BRA MUSIK TACK!

Kommentarer
Postat av: carro

Hualigen. Det kommer att gå bra det där :) Ni kommer att klara det galant! Tänker på dig! <3

2009-09-07 @ 16:54:10
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

TIPS TIPS TIPS! Joshua Radin :D

2009-09-08 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0