PARTY PARTY!!!


Klänning        --- Full like a kastrull ---           Världens sötaste!




Imorgon är det fest!
Ska bli så himla kul! Denna kläning ska jag ha på mig, men jag ska ha ett svart bälte i midjan så de blir lite mer 60 tal, Sexy baby;)
Trodde att jag skulle ta med mig en vinare men när jag kom in på systemet så upptäckte jag alla roliga färgerna på ciderflaskerna. Så tyvär Åkerssons rött för 58 kr De blev inte du denna gång. De blev inte du...
Patrik var här igår och sov hos mig. Han är världens undebaraste! han luktar så himla gott. jag kan ligga och sniffa på honom i evigheter. sen är han så himla vacker! Gahhhh jag blir ju alldeles till mig nu...

12 dagar kvar nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0