Mor och Far<3

Nu är jag hemma i ockelbo. har inte varit här sen i Maj tror jag... Sitter med lavendel i öronen och pepparmynta i näsan. MÅSTE bli frisk...  Ska ringa resebolaget imorgon och titta om det har blivit några ändringar med planen. Min kära bror Niklas berättade att Quito annses vara världens farligaste flygplats. Bara vissa piloter vågar landa i Quito pga att de ligger mellan Anderna som e en liten skål. Och det kan bli starka kast vindar där! Tack NIKLAS!  Just nu håller jag på att somna. Klockan 06:00 på onsdag morgon åker vi till Arlanda! Lugn bara kära läsare. Bloggen KOMMER att bli mer intressant när jag väl kommer till Ecuador.

Kommentarer
Postat av: ruggugglan

hejsan Emeli, hur är det med dig, vad händer, vad händer inte?!

2009-09-15 @ 09:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0