Living the dream;)

hej hej! jobbade 07:00 till 15:00 idag med. Igar at vi as god mat. Alla pa hostlet ater tsm sa man lar kanna massor av folk. De passar mig eftersom jag ar en valdigt social manniska:) Igar skrattade jag konstant i ca 2 timmar. Jag delade bord med 2 tjejer fran irland och en kille fran Australia. De var sa himla kul! Killen fran australia (Ben) laste svenska ur mitt lexikon.. hahaha ni skulle ha hort!!!
I morse upptackte jag att man far inte slanga toapapper i toan! utan de ska vara i en soptunna brevid! BLA! tank om man... ja... Bajsar.... BLA BLA BLA! Jag hade ju sluta rokt och snusat men idag sa kopte jag ett cigg paket.. men cigg och vin ar sa gott tsm! Ett paket ciggaretter kostar bara 2 dollar! villket ar ca 14 kr! Idag jobbade jag med Jody igen och vi fick lite mer info om hur man bokar i folk och fixar taxis och saker... De ar sa himla mycket att komma ihag och jag ar radd for att om jag inte kommer ihag det sa blir jag utslangd... Jag vet att man inte blir de men iaf... Idag var de jatte varmt. man kan gamfora det med svensk hogsommar. men igar kvall var de kallt. Jag forsoker lara mig spanska och de gar val ganska bra. Jag har mitt lilla ordlexikon med mig hela tiden. Imorgon ska jag forsoka lagga in lite bilders sa ni far se hur vacker Secret Garden ar. Jag alskar denna byggnad,allt ar malat i olika farger och sma dikter ar skrivna pa vaggarna. Ikvall serveras de soppa till forratt och pizza till huvudratt.. Ni ska bara veta hur gott det luktar ifran vart lilla kok.. mmmm jag blir sa himla hungrig. En sak jag vet ar att jag kommer fa en himla snygg rumpa och snygga lar av att jobba har. For de ar vaaaaaldigt manga tarppor. Och de ar inte typ 10 cm mellan varje trappsteg utan ca 20-25 cm. Sa man maste varkligen jobba med benen. Jag har traningsvark i mina lar idag..Som jag namnde tidigare var jag pa stan och kopte ciggaretter med Jody. Hon ar min tolk:) Alla glodde lika mycket idag och jag blir sa himla generad och jag vill bara gomma mig! men jag hoppas jag lar mig acceptera att folk stirrar...


Pussar fran Quito!


Kommentarer
Postat av: carro

Va du verkar ha roligt pemz! Var lite rädd att det skulle var värsta taskiga stället med råttor och mögel överallt, men det verkar ju vara superbra där. Jag drömde om dig inatt :) att du kunde flytande spanska och kunde inte prata svenska då du kom hem! Uppdatera med bilder snart! pusspuss<3

2009-09-19 @ 15:08:29
Postat av: pappa

puss full som en kastrul.Sitter här i kvisslan och trycker i mig några glas virrar.:varit på landet å gjort vinter.

Jens ble gla över borren.Tryckt i oss mat och banan



Du verkar hare bra.halsningar fran far puss

2009-09-19 @ 23:20:37
Postat av: jessica

Hej Emmis!

Skönt att höra att allt är bra! Har varit utanför dörren en gång på hela dagen o precis då ringer du. Typiskt O skit också!!!!!!!

Sköt om dig!

Många kramar från Juniskär

2009-09-20 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0