Jobb:)

jag har for forsta gangen serverat 30 manniskor mat!. de var lite nervost for jag har aldrig gjort de forut. men de gick bra. alla fick sin mat. Men de var sa himla stressigt, Sondagar ska visst vara den stressigaste kvallen. runt 17:00 hade vi massa saker att gora och jag kannde mig ganska vardelos.. Jag fick sadan himla prestationsangets. Jag ar sa radd att gora natt felMen just da dok Paoulas familj upp Andrea och Paoulas mamma! Och de hade youghurt och lite brod med sig till mig! De lyste verkligen upp min dag. Jag ar sa himla glad att jag har dem! Pa torsdag ar jag ledig och jag jobbar bara till 15:00 pa onsdag. Sa Andrea ska hamta upp mig pa onsdag och sedan ska vi gora massa saker hela torsdagen! Jag ser fram emot de sa himla mycket! Imorgon jobbar jag morgonskift sen ska jag Emma och Sharoon ga till marknaden och shoppa loss:) Just nu haller Jody pa att skriva menyn till imorgon och jag har just diskat ca 50 kaffekoppar for hand! hahah!Jag och Jody ska fa mala pa nogon av vaggarna har sa ifall ni har nagot tipps pa vad jag ska mala sa sag de garna!

Pussar fran Servisen/diskaren/stadaren/malaren Emmeli!

Krama Joel,Elis,Ludvig och Aaron ifran mig!

Kommentarer
Postat av: Far

God morgon.

Ja du sover säkert nu.Här i Sverige äter vi torrt hårt bröd och dricker ett glas vatten.

Du kan måla ett vinterlandskap.

Många kramar

Hälsa Pauolas familj.

2009-09-22 @ 09:11:08
Postat av: Barbro

Hej Emeli, jättekul att läsa i din blogg. Jag skrattar och känner igen mig när jag var till USA första gången och hade inte sett Stockholm ens.Stannade där i 2 månader och var bara 18 år och ingen kunde svenska, men jaaaag lärde mig amerikanska må du tro. Härligt att du har det så roligt och trivs. I am taking a trip to Spain in october. Have to see for myself what its like to work there.I know this trip means a lot to you, and this is just a little word of wisdom; dont you ever get old, it is too dangerous! You know what I mean since weve worked together. Remember; I will soon be 56 and hopefully there is a job for me abroad next year.

I will follow you on your blog! Until till next time; take god care and "LIVE YOUR LIFE"" , nothing else counts, kiss and hug my little frog!Love you/ Barbro

2009-09-22 @ 12:00:19
Postat av: Sue pue

Yo yo yo! Det låter helt marvless! Blir lite avis! Hoppas att du verkligen inte längtar hem och att du fortsätter att må bra! Jag har min andra dag som barnflicka haft de minsta pojkarna själv idag, jätteroligt! :) Tänker på dig! Puss

2009-09-22 @ 15:25:46
Postat av: Hanna

super kul att läsa från dig empa! Saknar dig och skrattar mycket för du skriver så kul, tyå med colan och ckockladmoussen :P vilka är andrea och paulos mamma? Kramar till 1000

2009-10-02 @ 08:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0