Har jag glömt något?




Boeing Douglas MD-11 Detta plan ska jag resa med från Amsterdam till Panama City och från Quito till Amsterdam. Sist de kraschade var någongång på 70 talet tror jag.



Igår gick jag runt och handlade massa saker till resan, Men jag har fortfarande massa saker att köpa. Jag funderar på att köpa lonely planets bok om Ecuador men den kostar 363 spänn! Är det värt de? Den snälla damen på bokhandeln tyckte att jag skulle köpa den för det är en jätte bra bok att ha med sig när man reser. För er som inte vet vad Lonely planet är så är det en bok skriven av massa backpackers och annat folk. I den kan man läsa om bra ställen att äta, om man vill lära sig att tex surfa så finns det massa tips vart man kan göra de. Men den väger ca 1½ kg!!!!! Jag får ju bara ta med mig 20 kg. Eller mellan Amsterdam och Panama City får jag ta med mig 2x 32 kg men mella Panama City och Quito får jag bara ta med mig 20 kg och då inklundrar man handbagage! Men på Hemresan har jag direktflyg från Qito till Amsterdam så då får jag ta med mig 2x 32 kg och de känns ju tryggt. Tänk vad mycket saker jag kan ta med mig hem! 2 veckor kvar nu!

Kommentarer
Postat av: Carooooooo

Usch, jag är nervös för din skull hela tiden! Men med din koll och energi kommer det gå riktigt bra! Förresten, du måste svara på dina kommentarer! ;)

Skriv bara en kommentar till dig själv och skriv vem du svarar på ;)

Puss gumman! Hoppas du kommer på lördag!

2009-09-02 @ 17:29:30
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/
Postat av: The Boss Emmeli

NU har jag fattat att man ska svara på dessa kommentarer oxå:P Vi ska ha så jävla kul på lördag!

2009-09-03 @ 19:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0