Friskas, om Emmeli själv får välja

Idag är jag mindre sjuk än vad jag var igår. Så idag ska jag ta tag i massa saker som jag har kvar att göra.
kolla så flightbagen passar.. CHECK
Fixa adressändring...CHECK
tvätta...CHECK
packa om hela väskan... inte CHECK
Göra massa saker... CHECK

Pratade med broder Niklas idag. Han tyckte att jag skulle ha med mig 200 dollar i små valörer. Jag har ju inte tänkt på att de kostar ju 35 spänn varje gång man ska ta ut pengar på de där himla VISA kortet.
VISAKORT= Krösus Sork
Sen är de ju också så att de flesta butiker brukar inte ta emot 100 dollars sedlar för de brukar oftast vara förfalskade. Så nu ska jag lista ut hur man tar ut mycket pengar i småvvalörer på ett enda uttag...

Imorgon ska jag passa på att träffa lite Sundsvalls folk och säga hejdå. Åker till Ockelbo på söndag men jag ska spendera hela helgen med patrik.... Mmmmmmmmmmm.. MUMMS;)

Elektriken har varit här och pillat med massa kontakter samt borrat massa hål och satt upp lampor så nu är det jätte smuttsigt här. Men de var en snäll elektriker och han frågade mig om resan plus att jag tror han vart imponerad av min väska. Men nu ska jag vila lite sen ska jag städa och fortsätta med min "Things to do list"



Jag kommer att saka min gröna klänning!


Kommentarer
Postat av: Frida Uppman

MEN EMMELI HERTZMAAAN. vad har hänt? du är ju så smaaal. vad fin du är gumman!!! :D (som du märker är jag väldigt dålig på att läsa bloggar, när jag upptäcker detta först nu) hehe :P Hoppas du har det bra!! puss o kram

2009-10-31 @ 17:38:57
URL: http://uppman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0