Jag overlevde!



igar var vi pa marknaden och har ar lite bilder ifran nar vi satt i parken och chillade. de var varldens hogsta rutsch kana dar. Den forsta bilden ar ifran nar Jody Ar hogst upp.
Jag gick runt pa marknaden och sag samma vackra bild men det fangade inte riktigt mitt hjarta sen gick jag forbi ett stand och dar var den. Den varckraste bilden i hela varlden! den kostede 12 dollar och jag sa 5. han gick ner till 10 sen vagrade han ga ner i pris. Och jag ville inte ga dar ifran for jag ville inte att nagon annan skulle kopa den. Sa ja... mina kara vanner jag kopte en kopia av en tavla for 10 dollar. men den ar sa himla snygg och vacker! Darling du maste se den!
Idag var jag ochJody hogst upp i kyrkan som ar i bakgrunden av min terassbild. Och jag trodde seriost att jag skulle do. De var inga vanliga trappor utan javla stegar! sa man sag rakt ner! sista biten upp till tornet  grat jag  jag trodde jag skulle svimma. Men jag gjorde de! JAG GJORDE DE!  Sa javla stolt! Party pary bettan!
Innan vi gick upp i kyrkan larade vi kopa biljetter sa vi gick och gjorde de i en liten turistinfo. och de kostade 2 dollar. sen borkade vi prata med Guiden som var dar och salde biljetterna. Och vi borjade prata om Quito och saker man kunde se. Sen tog han vara biljetter och gav oss andra biljetter sen gav han tillbaka en dollar var till oss. Sa vi fick biljetter for Ecuadorianskt pris istallet for turist biljetter. Sen nar vi kom tillbaka sa gav han oss en lista av massa saker vi bor se i Quito. och han gjorde armband underttiden turistinfon var tom sa Jody och jag fick ett varsit armband gratis. Jag kopte tva underbara armband med massa katolska monster pa. Helt underbara!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej!



Det verkar som om det mesta du går igenom är olika skräckupplevelser :-) Hur går det med spanskan? Ska du till Cotopaxi? Träffade du paoloas mamma? Hörde att ni var på bio, vad var det? Tycker att du ska uppdatera bloggen lite oftare... eller skriver du mer på facebook?



Hoppas du har det jätte bra.



Kram



Niklas

2009-09-28 @ 16:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0