kall soppa

forsoker lara mig spanska pa planet



Foroker ladda upp lite bilder men de tar 4 minuter for varje bild! gahhh! jag blir galen. Imorgon jobbar jag kvallsskift sa ikvall ska jag njuta av gratis ol sprit och vin:) mums! Imorgon ska jag Jody och Sharon (irlandska tjejen) ga till marknaden. jag behover varkligen kopa en varm troja for jag haller pa att frysa ihjal. Jag och Jody ska aka och halsa pa de andra Secret Garden I Cotopaxi. Jag har sett bilder och de ar sa vacker. Vi far bo dar en natt gratis sen maste vi betala. sa jag tror jag ska stanna dar 2 natter. De har ridturer sa de ska jag gora. 8 timmar pa hastryggen. COOOOL! Min spanska blir battre och battre jag har bara varit har i tre dagar men man lar sig mycket nar man jobbar med personer som talar spraket och min lilla ordbok ar med mig vart jag an gar. Jag har tillochmed borjat tanka pa engelska!:) hahaha. Idag spelade jag Promoe for mina jobba kompisar och de tyckte att det lat bra. Geff Berattade om ett as bra metallband som han trodde var fran finland och sedan nar han googlade pa de visade det sig att de var fran Sverige.. hahah. I morse at jag farsk annanas! Sa himla gott alldeles saftig och sen at jag nybakat brod! Jag ater det varje morgon. mums. Saa vad hade du till frukost?? lite torra flingor och en torr limpskiva?? mohahahah! Ikvall ar det grillkvall med massa god mat. Gud vad jag langtar. Idag trodde jag att det skulle finnas pizza kvar fran igar men allt var borta:( Det fanns soppa men jag vagade inte varma den for det ar gas spisar har och jag har aldrig andvant an forut sa jag at kall soppa och det var inte sa himla gott.. Sa jag maste lara mig hur den dar spisen fungerar.

bild 1 ar ifarn planet nar jag satt och hade trakigt och tog en spanska lektion.
Bild 2 ar jag och en gast. detta ar utsikten fran var lilla balkong pa varan stooora terrass.
bild 3 Secret Garden Hostel. det ser jatte litet ut men de ar jatte stort inuti! ska forsoka ladda upp mer bilde sa ni far se!


puss puss fran quito!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Emmis!



Det känns så konstigt att du inte är hemma.

Börjar fatta det nu. Trög skalle!!!!

Saknar dig verkligen!

Kul att du har träffat Paulas familj.

I helgen ska vi äta kräftor. Gissa vems ide:)

Stor kram

2009-09-30 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0