Borta aro min oskuld.

hej hej. Ikvall var de ganska lungt. Tarkwin aragern av Secret Garden var har och halsade pa idag. Han kommer hit typ 5 ggr i veckan. Jag var pa ganska daligt humor. jag kannde mig liksomn bara nere. kanner att jag maste havda mig sjalv pga min alder och jag vill inte att chefen ska tro att jag ar nogon lat lite brat fran sverige. Sen fragede jag jeff natt om hur jag skulle gora med notan. Och da sa Jeff till tarkwin att jag var bla bla Och att de var bra att jag var de och Tarkwin holl med. Men jag fattade inte vad ordet betydde sa jag fragade honom och han kunde inte forklara, 5 min senare nar jag satt och tog en Pause sa kom han med en lapp dar de stod Grundlig/Ingaende. Da hade han kollat upp vad de betydde pa svenska och skrivit ner de! Hur snallt som helst! De lyste upp min lilla kvall:) Sen satt jag och pratade med rafi om att jag tyckte att man har ett litet tryck pa sig att vara berest och aventyrlig nar man jobbar har. Alla har den fordommen och nar man berattar vart man har rest sa far man ibland lite forvanade miner. Och Rafi sa att de ar bra och stanna pa ett stalle och lara kanna de, Vissa sager att de har gjort Colombia pedru argentina pa 4 veckor. Man kan inte ha gjort 3 lander pa 4 veckor. Och han sa att alla reser pa sitt lilla satt, Och detta ar mitt satt att resa pa:) Jeff och tarkwin visade mig hur man gjorde en Pint med rom och coca cola idag. Och sedan fick jag gora en sjalv till en gaste. de var en underbar kannsla. Jag hade litre bra 80 tals musik och slangde upp flaskorna lite cooolt och jag kannde mig som en riktig bartender. hahah de var en sadan skon kannsla. sa nu ar min bartenderoskuld tagen! jag slutar om 1 timme nu. Jobbar kvall imorgon ocksa. Jody ar i Cotopaxi sa jag far sova sjalv inatt.
Just ja! Jag har skissat en bild nmu som jag visade Florien (2a chefen) Och han gillade den jatte mycket sa jag ska gora en vagg malning ca 1x1 meter. Han gillade den for att den var "outside the box" De var kul att hora! Sa min dag blev riktigt bra tillslut.

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Barbro

Hej Emeli, livet verkar gå i 100000 knyck over there! -no longer virgin, bugs in the bed, bet you have a great time, Love you kiss and hug from Barbro

2009-09-29 @ 11:19:32
Postat av: patrik

Jag SAKNAR dig !!!



Tycker du är otroligt duktig och väldigt grundlig och ingående på allt du gör !!! ;)



stor puss :*

2009-09-29 @ 17:53:43
Postat av: B L O N D i N A

sv: åååååååååååååååååh!!! de måste jag googla haha :D

2009-09-29 @ 22:23:47
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0