bondat med staderskorna

hej. jag tycker att jag har bondat ganska bra med staderskorna. Idag nar jag inte hde nagon handduk for den var i tvatten sa fragade jag lite snallt stadorskorna om de hade en handuk att lana mig?  och da gav dom mig tva! Whoho de ar inte alla som far de privilgegiet! Jag har fortfarande inte fatt nagra bed bugs marken villket maste tyda pa att jag inte har de! wohoo! party party! Min cabinas som ligger barra 20 meter ifran secret garden har slagit igen!!!! sa nu maste jag ga 100 meter till for att ringa! nar man gar langs gatan sa kanns det som den ar helt nyfor varje gang. for man ser helatiden nya butiker som aldrig funnits dar for. eller ja butiker och butiker. nagon har oppnat dorren och saljer lite mat som de nyss lagat. men anda! Jag jobbar kvall igen. jag har skit trott redan nu. hade spanska idag och de gick bra:) men nu ska jag ta arslet ur vagnen och fa natt gjort... Jag har iaf blivit en hejjare pa att vika servetter!


Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0