bed bugs!!!!

tro pa fan sa hander de mig av alla javla manniskor i hela varlden! Jody min rumskamrat har Bed bugs i hennes sang! Faaaan! sa javla jobbigt..... men jag har inte fatt nagra bett.. hoppas till gudarna att jag inte far nagra heller!:( Kan nagon kolla upp hur dessa sprider sig?? tank om de sprids via klader? da maste jag tvgatta hela mig vaska och allt. eller om jag gor de precis innan jag lamnar hostlet?? faaaan. Fast jag blev inte lika psykiskt illamaende som nar nar jag fick reda pa att jobbet hade kackerlackor... hall tummarna. dom ska komma och spruta hela hostlet. forut gjorde dom de varannan vecka men nu bara varje manad... nu haller jody pa att lara mig hur jag far en snygg rumpa. jag maste sluta ata all denna goda maten! Jag har utan tvekan gatt upp tre kg! fan fan. men men. nu ska jag lagga in alla nya namn i datorn. Hall tummarna att bed bugsen inte gillar mig! puss puss!

Kommentarer
Postat av: Mats Edlund

Usch,för Beds bugs! Du kom iväg till Ecuador till slut. Hoppas allt är bra förutom det ovannämda. Vi ses kanske till jul.



/mvh Inoljade Blixten

2009-09-27 @ 15:17:07
URL: http://dayin.ufopark.net
Postat av: [email protected]

Hej min vän hoppas du blir av med dina Bed bugs, du kanske kan stoppa kläder odyligt i en frys så kanske

de dör fast jag är inte riktigt säker. sköt om dig alla hälsar kramar faster

2009-09-27 @ 18:56:05
Postat av: Barbro

I do understand you, bedbugs just cant be fun,do as Kertin tells you; put your clothes in a freeser over the night, if they dont die; wash your clothes and everything you CAN wash in at least 60 degr. cellsius. NEVER less than 60 degr.Go to a drugstore and ask them what to do if the bug still is bothering you...... oh kicka kocka kacka jag ar en kackerlacka som sitter pa en vagg och klacker agg pa agg pa agg...... ( kackerlackor for instance survives everything but you can get rid of bugs!

2009-09-29 @ 11:40:01
Postat av: Barbro

Emelie, undrar vad Mats haller pa med med tanke pa hans signatur.... inoljade blixten, jag kanske traffar honom i morrn o ska fraga da.Kram Barbro

2009-09-29 @ 11:43:20
Postat av: B L O N D i N A

oooooh vad är bedbugs? :O

2009-09-29 @ 12:06:30
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0