Back To Ocklahoma

Hallo!!
Ikväll åker jag med Niklas till ockelbo. Mamma har lovat att hon ska göra alla mina favorit rätter, Potatisgratäng, tacos och stuvade mackaroner med brännd falukorv! Patrik och jag har haft en UNDERBAR helg i stugan, vi har myst käkat god mat och myst lite till. Gud vad jag kommer sakna honom. Skulle ha träffat carro i dag men det hinns nog inte med! Gahhh! villket är skit tråkigt för jag skulle jätte gärna vilja sagt hej då till henne... Nu ska jag åka in till stan och köpa sladdar sen ska patrik skjussa mig till syrran.

3 dagar kvar...

Kommentarer
Postat av: dario

FIKA EMMELI!!! :)

2009-09-13 @ 21:17:13
Postat av: HON SOM SAKNAR DIG REDAN

Åeh, jag saknade dig redan och du har inte åkt än. Eller jo, det har du ju, men inte ända SÅ LÅNGT BORT! Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhw! KOMMER ATT SAKNA DIG! <3 HA DET SÅ HIMLA BRA NU!

2009-09-15 @ 01:16:41
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0