Peru om 9 timmar

hej, Jag jody kelly och alish tar bussen till peru om nio timmar! wohooo! vi ska till Mancora sen drar vi till Lima och Sedan Cusco! jag kommer att vara i mancora i ca 5 dagar, emma och sharon ar dar nu, sa de ska bli kul att traffa dom, Kolla min facebook for jag har lite nya bilder dar. Jag har blivit lite forkyld men annars as allt bra, Vi ska fira Halloween i Mancora pa ett hostel som heter Loci. Ska vara ett riktigt Party hostel! najs najs. Living the dream, ska bli sa himla kul att dra till Cusco och inkastadrn, 4 dagars hajking, Broder behover jag ett par hajking skor? skulle vara himla kul att gora de i mina converse! Innan jag restenm packade jag min vaska som villken vaska som helst, Nu har man ju lite mer erfarenheter sa varje gans jag packar min vackra vaska sa blir det mer och mer plats:) najs som fan!

Nu ska vi dra och kopa biljetter. Puss puss

ps, Syrran nu har jag ringt dig 2 ggr utan att du svarar! fy dig;)


Pussar och kramar fran Cuenca

Kommentarer
Postat av: Jessica o Anders

Hej Emmis!



Vad säger du, har du ringt mig två gånger!

Hur i hela friden har jag kunnat missa det. Jag som alltid är hemma. Skiiiit också!

Ha det så kul i Peru!

Annars är det jätte kul i Juniskär har jag hört:)



Puss på dig

2009-10-30 @ 20:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0