Mot sherwoodskogen!

hello. idag beger jody och jag oss till Otovalo dar de har en stooooooooor marknad och sedan blir det Baños. efter Baños blir det antingen Puerto Lopez eller Peru. Jody vill till ett varmt stalle sa antingen foljer hon med mig till Puerto Lopez eller sa drar hon till Colombia och lever i en hangmatta. hoppas alla ni dar hemma mar bra. de gor jag iaf. De ska bli sa javla kul att komma bort harifran! nu vill jag ut och resa och se saker! igar var jag och Jody pa musseet de var kul. Okej de finnas ca 100 mussere har men vi var pa Guyasamin museet. Carro du borde veta vem de ar eftersom du har gatt bild;) Han malar som picasso. as bra! kul som fan. Sen gick vi runt lite. Igar malade jag klart min vaggmalning och Jody malade blommor over en hel vagg. Vi sa hejda till Florian igar... SORGLIGT! han var sa himla rolig! Giiiiiiiiiiiirrrrrrls! han var skojj han. Men nu maste jag springa upp och packa. puss puss ses I baños!!!!     kanske;)

Kommentarer
Postat av: carro

jaaa, han vet jag vem det är :) Vad kul! Åh, vad jag saknar dig!!!! Vilket datum vare du kom hem?

Jag åker till fjällen 20 december och kommer hem 27 december. Hoppas vi hinner ses innan dess! Saknar dig!!! Puss puss puss puss puss puss puss puss puss pusssss!!

2009-10-23 @ 17:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0