Julsanger och fuckers

hej. har sitter jag i varmen med langkalsongen pa och lyssnar pa David bowies Julsang. tanker pa julen och funderar redan nu hur mitt pepparkakshus ska se ut:) hade just en fucker har som vagrade betala 5 cent nar han checkade ut, och jag sa att jag behover 5 c, och han sa att vad ska du gora ringa polisen eller? jag vart sa forbannad! jag gick till janisa och hon sa att vi inte kunde gora sa mycket, men nu forstod hon vad jag och Jody menade med ordet fucker. jag vart sa javla forbannad pa han. sjalva prinncipen att inte betala 5 cent och sen vara en san javla fucker!!!!!!!!!! om han hade sagt att han inte hade mer eller fragat lite snallt, sa visst kunde jag ha gett han 5 c fran varan lilla gris med tips i. men nu var han en sadan fucker!!!!!!!!!!!!!!! gaaahhhhhhhhhhhhhhh!
nu ska jag roka.

puss puss

Kommentarer
Postat av: Jens, Malin & Ludvig

Tjena

Vad roligt det är att läsa din blogg och höra hur du har det.Här hemma går allt på som vanligt.

Jätte kram från oss.

2009-10-15 @ 21:51:32
Postat av: Niklas

Hej!!

Låter som att du har det bra :-)

Har du bestämt dig vart du ska åka än?

Vilket datum skulle du åka ifrån hostelet?

Med oss är allt bra, vi syns snart i Ecuador!



Ha dé



2009-10-16 @ 09:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0