Jag lever

hej jag lever bara sa ni vet:) jagh ska uppdatera er om min tripp till cotopaxi imorgon. har haft fullt upp. Gick ut igar. fy fan va kul de var! vi fejkade vara stemplar in till Club 0.  Jag vet inte om de var olen eller vad de var. MEN JAG VAR ETT KONSTANT LYCKORUS!
Innan var vi pa Finn mcols. En barhang for alla backpackers. Nar man kommer in kanns det som man har kommit till 1997 och en svensk bar, kladerna roken musiken allt! alla dar var dyngraka och jag och jody har  formaende for vi kanner bartendrarna! hahaha. i forrgar kom det en kivinna fran ett skiandinaviskt land. jag och geff jobbade och vi skulle presic stanga och Geff holl pa att checdka ut folk. Hon pratade med mig och undrade om nagon kunde hjalpa henne men hennes vaskor och jag sa att jag kunde de. Men da sa hon:
- du ar bara en flicka och jag behover en man for du kan inte bara upp de vaskorna. och jag sa att jag ar den enda som kan hjalpa dig nu. Hon var valdigt tveksam och sa att hon behover en man! Men tillslut lat hon mig. och jag var sa forbannad for jag skulle minnsan visa att kvinnor kan! Sa jag tog hennes tunga javla backpacker ryggsack samt hennes ackliga turkosa rullvaska och bar upp dem alla trappor till hennes rum! hahaha dar fick du! och hon var valdigt forvanad, hahahaha! tji fick du som trodde att kvinnor inte kunde! Ingen kan saga till mig att jag inte kan gora natt speciellt inte pga mitt kon! Jag skulle kunna klattra fucking himalaya om nagon sa till mig att jag inte kunde de! jobbar kvall igen, har gjort de hela veckan:)

Puss puss!

KVINNOR KAN! GO JAMNSATALLDHETEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0