crazy dag

hej. idag var jag och jody pa stan och kollade. vi gick till de stora torget dar de var en clown som upptrade jag tror att jag var den enda vita pesonen av ca 200 st manniskor. Vi ville aka till ett museum och se ecuadors mest kannda konstnar. Vi stannade en taxi och fragade och han hade ingenaning om vad vi menade sa vi fragade tre poliser och de pekade pa den roda bussen som just korde forbi sa vi sprang ikapp den och hoppade pa. Vi satt dar ett himla bra tag och sag sa himla mycket av Quito som vi inte hade sett forut. Efter ett tag slutade vi halla utkik efter museeet och bara akte med. Vi hoppade av vid en undrebar park och hoppade pa ett lite litet tag som, sjussade runt barn och foraldrar. de var as kul. Vi akte ett varv runt parken och sag att de fanns ett zoo dar och skatebords arenor. sa himla kul! Vi hoppade av och gick in i ett kopcentrum. och de var sa himla cool. de var sa himla lange sedan jag hade sett riktiga kladaffarer. och de basta av allt var att de fanns ett supermaxi dar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De ar typ som willys fast battre. Och jag hittade antligen riktiga topps, plaster och tval! de var som om man var i himlen! sen kopte vi massa godis och brie ost! BRIE OST!!!!  sa jalvl gott! sen hittade jag pringles! mina favorit chips! vi tog en taxi hem och nar vi kom hem frossade vi i brieost och kex. vi satt och garvade hela tiden hoga pa socker och brie ost! mums mums. jag har snart atit en hel brie ost.. kommer nog bli kass i kistan ikvall. men de ar sa vart de!


puss puss

Kommentarer
Postat av: carro

haha. du är ju rolig du! vad roligt att ni hinner med en massa andra saker och inte bara att jobba! :)

2009-10-10 @ 01:34:46
URL: http://carolinekahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0