bartender med stil:D

hej, nu har man antligen borjat fatt lite flyt pa saker och ting har. jag kanner staderskorna kockarna och alla andra. sen har jag minnsan blivit en fena pa att servera drinkar!  Igar hade vi as bra musik och jag serverade vin, ol drinkar och de var as kul!:D sen har jag gatt ner 2 kg och blivit jatte stark. Iborjan var de jatte svart att mala kaffe. nu gar det som pa rals, sen ar de sa himla kul nar vissa killar ska komma fram och vara tuffa och mala kaffe och man hor hur de sager till sina polare. ohh de har var ju jobbigt ju!mohahha! fuckers!
appropa fuckers hoppas det inte checkar in nagon idag.
man ser direkt om manniskan har slitit for sina pengar eller fatt allt ifran pappa.

Hur man kanner igen en fucker:

Human fackurus (latin) En fucker (typiska drag och lockrop)

en fuckers kladera ar sltitna och kopta pa marknaden  for de ar dom som har flest armband och risigast har for de vill vara lite cool och lite altenativ. sen tittar de pa mig som man ar helt dum i huvudet om en fuckers ar riktigt pa humor sa  kan de prata natt ord spanska med en ocksa! bara for att visa att de kan. sen har de rest genom mest lader pa kortast tid.
fuckerns mal ar inte att bli kompis med lokalbefolkningen och prova olika matratter utan deras mal att bli as full varje kvall och ta taxi till baren ata fylle mat pa de enda existerande macdonalds och sedan aka hem och sova i sitt privata rum for 20 dollar. de sover hela dagen och sedan ar de samma visa nasta kvall. inget intresse av att lara kanna lokalbefolkningen eller se museum...




Ikvall tror jag att de blir utgang;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0