bara en stege emellan.

hej. snart ska jag hem och sova. Slutade jobbet klockan tre och gick hem och sov till halv 7.kom tillbaka till midaggen och  Nu har jag suttit och snackat med tre andra tjejer som alla har sina olika erfarenheter av att resa. jag har tankt mycket pa att resa och allt runt omkring, Jag tanker nu pa nar jag forst kom till quito och secret garden hostell, nar jag satt mig pa sangen och tankte JAG GJORDE DE! jag, alldeles ensam satt mig pa ett plan fran sverige till ecuador ett land jag knappt visste nagot om. och jag kom hit. JAG gjorde de. alla val jag gor franochmed jag slutar har ar pa mina villkor. de ar jag som satter granserna. och de ar en san harlig kannsla! Mitt sjalvfortroende har blivit sa mycket battre sen jag kom hit. Folk sager att "bara man vill sa kan man" och de ar sa sant! Jag klattrade upp for den dar kyrkan, for andra kanske de inte ar en sadan stor sak men for mig som ar hojdradd var de det. Jag gjorde de. jag tog mig upp for alla laskiga stegar aven fast jag trodde att jag skulle do villken sekund som helst. Och efter att jag har gjort de sa har jag kannslan att allt ar mojligt bara man vill! Sa nu tankar jag att ta bussen till kusten ar ungefar som att ga upp for den dar stegen, jag maste overkomma min radsla for att aka buss alldeles sjalv. Planen kanske nu ar lite andrad for jag har hort att det ar inte sa bra vagor pa ecuadors kust sa kanske att jag tar en buss till peru Lima och lar mig surfa. vem vet. Bara en stege emellan!

Ska ladda upp lite bilder imorgon.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

En fars undran är om det måste vara så bra vågor när man ska lära sig något nytt.Jag tror knappast att du åker slalom i svarta backen första gången när du ska lära dig åka.Så varför gå över ån efter vatten.

Mor hälsar med många kramar.

Hälsningar från en längtande Far.

2009-10-13 @ 09:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0