Baños

baños ar underbart! den underbaraste platsen pa jorde:) vi har sa himla kul igar akte vi boogiebilar langst cykelvagar och de var sa himla vackert. de var sa himla kul att aka boggiebil:) vi stannade vid ett stalle och akte linbana over en dal. hogt som fan men sa himla vackert. Pa kvallen lag vi pa vart hostels terass i solstolarna och tittade upp pa stjarnhimlen och sag konturena av bergen. Baños ar den vackraste platsen pa jorden! jag alskar den har platsen!
idag akte vi till varma kallor och badade sa himla skont! de fanns 5 olijka typer av varm bad, nice som fan, Imorgon drar vi ivag, vart vet jag inte, men antagligen bestammer vi oss ikvall! jag har sa mycket att beratta om! gaaaaaaaahhh! vanta bara tills jag kommer hem!

puss puss!

ps I LOVE BAÑOS! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0