50 meter!

hejj allihopa, jag lever! Vi bor pa ett hostel ca 50 meter fran straned. nar man kliver ut pa varan balkong kan man se havet, vi har ocksa en gigantskt pool, klockan ar 4 ca 30 grader i solen och jag blek som en sal forsoker att bli brun, sa nu ar jag insmetad  solkram. ikvall ar det ett jatte stort halloween party har, ska bli sa hilma kul:D grans korsningen var helt horribel men vi overlevde, fy fan villken resa! ta aldrig nattbussen mellan ecuador och peru! men den historen far ni hora nar jag kommer hem;) Living the dream, kopte ett par as snygga solgasogon, ray bans;) wohhoo, sa himla najs har och de basta ar att vi ska stana har i 5 natter! jag alskar mancora! och de har motrcykeltaxis har, party party bettan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0