4 svenskar

hej igar checkade 4 svenska killar in. de var kul att prata svenska igen:) Igar sa var de en jatte full kille har pa terassen och florian (chefen) ringde och jag fragade om fulla killen blev storande fick jag da slanga ut honom? Visst sa Florian. Nar jag kom ner i datarummet satt han dackad och da sa jag till honom att: Nu har du tva val, antingen gar du och nyktrar till pa ditt rum eller sa slanger jag ut dig i os regnet. han mumlade natt, och da sa jag: Jag raknar till tre antingen gar du ner pa ditt rum NU eller sa slanger jag ut dig!!! Och han gick eller ranglade till sitt rum. hahaha de var sa javla kul! jag tog till min morka teater rost. mo0hahaha! alla i data rummet tackade och tyckte att de var riktigt bra gjort:) de var roligt de:) Igar hade jag noll att gora och jag ville gora natt, sa jag borjade rita min bild pa en av vaggarna och idag ska jag mala den i olika farger:) de ska bli kul de:D:D:D:D wohooo, slutar om 2 minuter. och da ska jag hamta min tvatt. dra hem och hamta skissen och sedan borja mala.! rooooooooooligt!
puss puss pa er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0