utsikt;)


Oj oj villken fin utsikt. Och de ar MIN utsikt! hahahah nu blir ni allt avis va??
tror jag ev har fatt bed bugs... fan fan fan, fast jag kanner inte en san himla paik. helt arligt ingen alls, trisst om jag har fatt de med det finns absolut inget jag kan gora at det, jag kan inte tvatta alla mina klader for jag ska ju fortfarande sova i min sang, jag far dela med de nar jag kommer hem till sverige. Idag at vi varldens godaste frukost pa stranden och ikvall ar de party, vi firar full manen, party pa stranden:) Nu ska jag ga och lagga mig pa en solstol vid poolen och ta en rok. puss puss


Kommentarer
Postat av: patrik

Hej älsklingen !

va roligt att du har det bra, det ser jätte fint ut där...verkligen !



jag saknar díg massor och jag tänker på dig hela tiden !



stor bamse puss o kram

2009-11-02 @ 20:09:35
Postat av: Jessica o Anders

Hej Emmis!

Din lilla skiiiit!! Jag är hur avundsjuk som helst!

sola o bada o Pinacolada...... Det vore nåt det.

Saknar dig till tusen!! Joel pratade om dg idag.

Han saknar dig också.



Ha det bäst flodhäst

Kram Jessica

2009-11-12 @ 21:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0